Публічний договір

Фізична особа – підприємець Першина Вероніка Валентинівна, РНОКПП 3465000100, іменована надалі «Виконавець», з одного боку, та будь-яка фізична особа, яка своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору про надання послуг з організації вивчення іноземних мов (Договір приєднання), надалі за текстом – «Замовник», з другої сторони, а в подальшому разом іменуються «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», уклали цей Договір, надалі за текстом – «Договір», про наступне:

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.

1.2. Чинна редакція Договору завжди розміщена на сайті, а також на сторінці в Instagram: https://www.instagram.com/yellow_bus_school_/, та в обов’язковому порядку надається для ознайомлення Замовнику послуг до моменту здійснення ним акцепту умов Договору згідно з п.4.4. цього Договору.

2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

2.1. Терміни, що використовуються в цьому Договорі, мають такі значення:

2.1.1. «Адміністратор» – працівник, уповноважений Виконавцем на організацію процесу вивчення іноземних мов, отримання від Замовника коштів за надання послуг та документів, що підтверджують оплату, надання консультацій з питань діяльності Виконавця, порядку та умов отримання послуг, здійснення нагляду за дотриманням правил відвідування та умов Договору з боку Замовників послуг та інших відвідувачів.

2.1.2. “Акцепт” – повна й безумовна згода Замовника на укладення даного Договору на умовах, визначених даним Договором.

2.1.3. “Виконавець” – Фізична особа – підприємець Першина Вероніка Валентинівна, надає послуги визначені даним Договором, інформація розміщена на веб-сторінці Виконавця за посиланням: https://www.instagram.com/yellow_bus_school_/

2.1.4. «Фахівець з іноземної мови» – працівник, що здійснює покладені на нього обов’язки щодо організації вивчення іноземних мов на умовах, визначених Виконавцем, володіє належною кваліфікацією та навичками, необхідними для виконання своїх обов’язків.

2.1.5. «Замовник» – фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність, ознайомлена з умовами цього Договору, зробила акцепт його умов у відповідності до п. 4.4. Договору, і яка є Споживачем послуг, який буде отримувати послуги відповідно до обраного ним переліку послуг.

2.1.6. «Заняття» – визначений графіком роботи Виконавцем процес надання послуг наперед обумовленій групі Замовників послуг або окремому Замовнику, що характеризується такими ознаками: тривалість заняття, викладач, дата проведення. Тривалість заняття визначається в Тарифах відповідно до обраного напрямку занять, дата проведення заняття визначається відповідно до розкладу з можливим коригуванням з боку Виконавця за умови попереднього повідомлення Замовника. Виконавець веде облік Занять, відвіданих Замовником, про що робиться відмітка у відомості обліку відвідування занять.

2.1.7. «Індивідуальне заняття» – заняття, на якому присутній лише один Замовник. Дата і час індивідуального заняття визначається Адміністратором з урахуванням графіку роботи Виконавця та розкладу занять.

2.1.8. “Навчання онлайн” – комплекс спеціальних онлайн-занять та заходів спрямованих на покращення Споживачем освітніх послуг рівня володіння іноземною мовою.

2.1.9. «Надавач  послуг» – термін має значення, надане йому в Преамбулі до цього Договору.

2.1.10. “Персональні дані” – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, в тому числі фізичну особу-підприємця, самозайняту особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.

2.1.11. «Споживачі  послуг» – фізична особа, що досягла 18-річного віку, яка має повну цивільну дієздатність, будь-якої статі, раси, та з будь-якого країни(крім Російської Федерації та Республіки Білорусь) для задоволення культурних, естетичних та потреб яких Виконавцем надаються послуги.

2.1.12. «Сторона» та «Сторони» – Замовник та Виконавець спільно та окремо, відповідно.

2.1.13. «Тарифи» – відомості про вартість послуг, умови надання знижок, наявність Додаткових занять за кожним напрямом послуг, визначені у Додатку 1 до цього Договору.

2.1.14. “Згода суб’єкта персональних даних” – будь-яке добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Здійснення оплати за вивчення іноземної мови передбачає надання згоди суб’єктом персональних даних на їх обробку.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Предметом договору є надання Замовнику послуг, спрямованих на підвищення його рівня володіння іноземною мовою, які оплачуються Замовником та надаються Виконавцем на умовах цього Договору.

3.2. Всі умови даного Договору є обов’язковими як для Замовника, так і для Виконавця. Перед початком користування Послугою Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами даного Договору. 

3.3. Послуги з вивчення іноземної мови надаються Споживачеві освітніх послуг на занятті в групі або індивідуально в усіх регіонах України на онлайн-заняттях з використанням засобів зв’язку zoom, skype, google meet або іншими подібними засобами. 

4. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ

4.1. Договір укладається між Виконавцем та Замовником у формі договору приєднання (ст. 634 ЦКУ).

4.1.1. Для укладання Договору Замовник послуг надає Виконавцю заповнену Анкету на послуги або ж замовлення послуг з вивчення іноземної мови відбувається шляхом направлення Замовником Виконавцеві відповідного запиту за допомогою засобів телефонного, електронного зв’язку, що розміщені на сторінці в Instagram: https://www.instagram.com/yellow_bus_school_/.

4.1.2. Одночасно з надсиланням запиту на надання послуг Замовник надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних в порядку, встановленому Законом України «Про захист персональних даних».

4.2. Акцепт умов Договору означає повне і беззастережне прийняття Замовником послуг всіх умов Договору, без будь-яких виключень та/або обмежень, та прирівнюється до укладення двостороннього письмового договору про надання послуг відповідно до обраного переліку послуг, вказаних в Анкеті на послуги.

4.3. Акцептом умов Договору є здійснення Замовником послуг дій, визначених п. 4.4 Договору.

4.4. Замовник послуг здійснює акцепт Договору після ознайомлення з його умовами шляхом сукупного або окремого виконання будь-якої з наступних дій:

4.4.1. заповнення Замовником послуг Анкети на послуги та надання її Виконавцю або шляхом направлення Замовником Виконавцеві відповідного запиту на послуги за допомогою засобів телефонного, електронного зв’язку, що розміщені на сторінці в Instagram: https://www.instagram.com/yellow_bus_school_/.

4.4.2. часткова або повна оплата Замовником послуг, або іншою уповноваженою ним особою, згідно з встановленим цим Договором порядком і Тарифами.

4.5. Будь-яка із зазначених у п. 4.4. дій окремо, якщо вона виконана Замовником послуг, свідчить про те, що Замовник послуг ознайомлений з даним Договором і згодний з його умовами в повному обсязі.

4.6. Термін акцепту не обмежений.

4.7. Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту акцепту, і діє протягом усього строку отримання послуг, або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору та/або нормами чинного законодавства України.

4.8. Укладаючи даний Договір Замовник  стверджує, що він:

4.8.1. у необхідному для нього обсязі ознайомився з правилами роботи Виконавця та порядком надання послуг;

4.8.2. пересвідчився у професійній придатності Фахівця з іноземної мови, належному стані матеріально-технічної бази;=-09шл

4.8.3. приймає всі умови цього Договору без зауважень.

5. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ

5.1. Специфікація послуги (назва продукту, терміни вивчення іноземних мов, кількість годин, формат навчання) визначається згідно з обраним пакетом послуг чи курсом, що визначається Додатком № 1, що є невід’ємною частиною договору.

5.2. Тривалість програм та інших послуг:

5.2.1. Початком семестру є перше заняття за розкладом групи, а закінченням — останнє заняття за розкладом групи.

5.2.2. Кількість занять на тиждень визначається розкладом. Заняття починаються згідно з затвердженим розкладом. Інформація про розклад знаходиться в Адміністратора.

5.2.3. Початком індивідуального навчання є перше заняття з Виконавцем. 

5.2.4. Кількість занять визначається розкладом обраної Освітньої послуги або індивідуально розробленим навчальним планом.

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

6.1. Виконавець зобов’язується:

6.1.1. Провести тестування Замовника перед початком надання послуг. На підставі проведеного тестування проінформувати Замовника про орієнтовний рівень володіння іноземною мовою Замовника та надати йому відповідні програми, розклад навчання та все необхідне для отримання послуг.

6.1.2. Своєчасно, згідно з розкладом та програмою, проводити заняття із Замовником.

6.1.3. Формувати навчальні групи у складі не більше 10 осіб.

6.2. Виконавець має право:

6.2.1. Відмовити в укладенні Договору чи в наданні послуг за договором: у разі відсутності технічної можливості надання Замовнику послуг, які ним запитуються; у разі наявності у Замовника перед Виконавцем заборгованості за надані послуги.

6.2.2. Припинити надання послуг Замовнику в разі порушення ним умов Договору. Відновлення надання послуг здійснюється після повного усунення порушень.

6.2.3. У будь-який момент відмовити Замовнику в надані послуг, у разі якщо його поведінка під час проведення занять не дає змоги Фахівцю з іноземної мови належно виконувати свої обов’язки, а іншим Замовникам ефективно сприймати інформацію. У такому разі грошові кошти, які були сплачені Замовником за надання послуг, не повертаються.

6.2.4. Змінювати час або дні навчання, попередньо зателефонувавши або повідомивши Замовника шляхом смс-повідомлення, направленого на контактний номер телефону, вказаний в Договорі.

6.2.5. На період надання послуг змінювати номер групи або викладача без попередження Замовника, якщо не змінюється час та дні вивчення іноземних мов.

6.2.6. Призупинити або припинити надання послуг при несвоєчасному виконанні Замовником своїх фінансових зобов’язань перед Виконавцем.

6.2.7. Призупинити або припинити надання послуг у разі порушення Замовником Правил відвідування занять або громадського порядку.

6.2.8. Не допускати Замовника на Заняття та/або заборонити Замовнику перебування на заняття у випадку порушення Замовником умов цього Договору. При цьому кошти, попередньо сплачені Замовником за надання послуг, не повертаються.

6.2.9. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення занять не з вини Виконавця (обставини непереборної сили, державні свята тощо) пропущене заняття додатково не проводиться, а відпрацьовується за рахунок інтенсифікації процесу вивчення іноземних мов;

6.2.10. Змінювати в односторонньому порядку умови Договору в порядку передбаченому Договором.

6.2.11. Залучати третіх осіб для надання Послуг Замовнику.

6.3. Замовник зобов’язується:

6.3.1. У повному обсязі й у терміни, визначені Договором, вносити плату за Послуги, що надаються.

6.3.2. Дотримуватися Правил поведінки під час перебування на заняттях.

6.4. Замовник має право:

6.4.1. Користуватися Послугами Виконавця для вивчення іноземної мови відповідно до положень цього Договору.

6.4.2. Змінювати час або дні навчання за попереднім узгодженням із Виконавцем. Такі зміни можуть бути прийняті в разі наявності у Виконавця можливості забезпечити надання послуг з урахуванням таких змін.

6.4.3. Отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця, режим його роботи та перелік Послуг, які надаються.

6.4.4. Змінювати час проведення індивідуальних занять (відмінити/перенести) не пізніше ніж за одну добу, поінформувавши адміністратора. У випадку, якщо замовник відміняє заняття в день, коли заняття повинно відбутися, то проводиться асинхронне заняття. тобто вчитель підключається на заняття, записує заняття, надсилає Замовнику, а Замовник виконує ті завдання, які повинен був виконати на уроці у форматі запису голосових повідомлень або виконаних письмових завдань.

7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

7.1. Вартість послуг за умовами цього Договору зазначена в Тарифах, викладених в Додатку до цього Договору. Вартість послуг встановлюється в національній валюті України. Усі платежі за цим Договором здійснюються в національній валюті України.

7.2. Оплата  послуг, а також виконання інших фінансових зобов’язань Замовника перед Виконавцем, які можуть виникати у відповідності до вимог цього Договору, здійснюються шляхом безготівкового розрахунку. Додаткові платні послуги оплачуються Замовником окремо згідно з розцінками, що встановлені Виконавцем згідно з Тарифами.

7.3. Повернення сплачених коштів у повному обсязі здійснюється на вимогу Замовника за умови, що від початку навчання Споживачем минуло не більше 7 календарних днів, та Замовник виклав причини відмови від курсу письмово. Кошти повертаються за вирахуванням вартості відвіданих занять та комісії у розмірі 20% від суми коштів, які необхідно сплатити. В усіх інших випадках сплачені кошти на вимогу Замовника не повертаються.

7.4. Надання оплачених Замовником послуг здійснюється в межах поточного місяцю та не може бути перенесено на наступні місяці.

7.5. У разі пропуску Споживачем  послуг занять із будь-яких причин сплачені кошти не повертаються.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за цим договором сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

8.2. Виконавець несе відповідальність винятково за обсяг надання послуг безпосередньо Замовникові (вказанному Замовником) відповідно до умов цього Договору.

8.3. Всі спори, які виникають при виконанні даного Договору, припиненні, зміні, визнанні недійсним повністю або частково, або у зв’язку з ним, або випливають з нього, підлягають розгляду у судах загальної юрисдикції відповідно до підвідомчості та підсудності, встановлених чинним законодавством України.

9. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ

9.1. При настанні обставин непереборної сили виконання зобов’язань відсувається в часі до моменту завершення дії таких обставин.

10. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його опублікування та діє до моменту виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.

10.2. Договір вважається укладеним між Сторонами з дня надання заповненої Анкети.

10.3. Цей договір може бути розірваний достроково:

10.3.1. за ініціативою Замовника шляхом направлення письмового повідомлення Виконавцю за 10 (десять) календарних днів то такого розірвання з дотриманням умов, вказаних в п.п. 6.3–6.5 Договору.

10.3.2. за ініціативою Виконавця у випадках передбачених Договором, направивши відповідне повідомлення про це Замовнику за 10 (десять) календарних днів то такого розірвання.

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. Цей Договір є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.

11.2. Виконавець може залучати третіх осіб до виконання своїх обов’язків за цим Договором.

11.3. Виконавець має право вносити зміни й доповнення до Договору шляхом розміщення нової редакції Договору на своїй сторінці в Instagram: https://www.instagram.com/yellow_bus_school_/.

11.4. Сторони погодили використання електронного документообігу в межах виконання цього Договору, а також використання ЕЦП у такому документообігу.

11.5. Нова редакція Договору набуватиме чинності для Сторін через 3 (три) дні з дати опублікування.

12. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

12.1. Замовник шляхом укладення цього Договору надає свою згоду на обробку своїх персональних даних (у тому числі: збір, зберігання, систематизація, зміна, видалення, використання, поширення, знеособлення, блокування) у розумінні ЗУ «Про захист персональних даних».

РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

ФОП Першина Вероніка Валентинівна                   
РНОКПП: 3465000100                                                
адреса: 08293, Україна, Київська обл., Бучанський р-н, місто Буча, 
вулиця Антонія Михайловського , будинок 44а
тел.: +38 073 680 93 22                                                 
сторінка в Instagram: https://www.instagram.com/yellow_bus_school_